10 Nisan 2010 Cumartesi

Apilke Çiçekli Çanta


Leyya'nın muhteşem güzellikteki çantalarından esinlenerek yaptığım çantayı sizlerle paylaşıyorum. Leyya'nın çantalarından daha değişik ve amatörce yapıldılar. Ama azimliyim, başaracağım:))

(Bu arada yaptım değil yaptık. Çanta dikiminde annemin emeği büyük, süslemeler bana ait)

Çanta, tamamıyla evde olan atık malzemelerden ortaya çıktı. Kot kumaş; annemin kuzenime diktiği mutfak önlüğünün artan kumaşı, aplikeler; annemin bana diktiği nevresim takımlarından artan pamuk saten renkli kumaşlar, astarı -ki onu fotoğraflamayı unutmuşum- annemin seccademi astarlamak için kullandığı kırmızı kumaştır. muhtelif düğmeler de yine annemin bitmez tükenmez terzilik hazinelerinden birkaç serpinti...

Çiçekler elde aplike tekniğiyle yapıldı, çiçek saplarında dantel anglez zinciri kullandım. Bu zinciri çok seviyorum, çok havalı:)

İşte detay resimler.




3 yorum:

  1. slm hacercigim sizin evdeki artık malzemelerden böyle güzel işler cıkıyosa normal malzemelerden neler neler cıkar acaba:))emine çamlı

    YanıtlaSil
  2. işte budur önemli olan eldeki malzemeyle çalışıp ortaya harikalar çıkarmak bu çantada bir harika olmuş.

    çok cici çok güzel güle güle kullan hünerli arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  3. emoş bizim evden neler çıkar sen iyi bilirsin;)
    hayriye hanım teşekkür ederiz ben ve çantam:)

    YanıtlaSil