26 Mart 2010 Cuma

ABCÇDEFG - Yoyo Magnetler

Ayhan, Beyhan, Ceyhan balıklarda kullandığım yoyo çiçekleri, evde buzdolabı magneti olarak da kullanıyorum.

Geçen sene bir dönem bu çiçeklerden yapmaya kafayı takmıştım. Bol bol yaptım, daha sonra da çeşitli projelerimde kullandım. Yakında onları da sizlerle paylaşırım.

Yoyo yapımı kolay ama biraz vakit alıyor. Ayrıca resimde de gördüğünüz gibi her türlü desen kumaşla da güzel oluyor. Yalnız kumaşın çok kalın ve çok sert olmamasına dikkat etmek gerekiyor. Ortasına düğmeyi isterseniz dikebilirsiniz ya da sıcak silikonla yapıştırabilirsiniz. Benim kullandığım düğmeler düz olduğu için, göz ve ağız çizme fırsatım oldu. Arkasına da hani şu sucuların, kuru temizlemecilerin adres-telefonlarının yazılı olduğu magnetler vardır ya, onlardan yuvarlak şekilde kesip yapıştırdım. Çok cici oldular.

Bundan sonra ağzı-gözü olan bütün projelerime isim vereceğim demiştim ama bunlar kalabalık oldukları için isim yerine harf veriyorum kendilerine:) ABCÇDEFG :)



4 yorum:

  1. çok şeker olmuşlarrrr.
    atma ihtimali olanların tersine tela ütülüyorum.o da olmazsa incecik kıvırıp dikiyorum.çok selam.

    YanıtlaSil
  2. ziyaretin için teşekkürler leyya. senin cevap gecikince evvelki gün düşündüm aplikeyi nasıl yapsam diye. evdeki kumaşlara tela yapıştırıp başladım işe. baktım hiç fena da olmadı. demekki doğru olanı yapmışım.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Hulela. yapımı da oldukça basit.

    YanıtlaSil