10 Mart 2010 Çarşamba

Boncuk Örümcek ya da Örümcek "Boncuk"

Herkese merhaba. Dünkü yazımda, boncuktan yapılmış örümceklerden bir an önce yapmayı deneyeceğim demiştim ve bugün yaptım.

Boncuktan örümcek yapımı çok zevkli, ortaya çıkan sonuçta çok şirin olunca keyfim ikiye katlandı. Adını "Boncuk" koydum. Az önce de annemle tanıştırdım torununu :) (Annem böyle söylediğimde çok sinirleniyor ama, kim istemezki böyle şirin torun:)))

Boncuk örümceği ya da örümcek "Boncuk"u hazırlarken, üzerimde şu an örümceğin fonunda gördüğünüz hırkam vardı. Farkında olmadan hırkamın renginde boncuklarla çalışmamı yapmışım. Bütün gün örümceğimle birlikte takım halinde evde gezdik durduk. Şimdi de evimizin en güzel yerinde yerini aldı bile "Boncuk".

Boncuktan örümcek yapımını merak edenler olursa yapım aşamalarını fotoğraflayıp, paylaşabilirim.


6 yorum:

  1. merhaba hacer,güzel sözlerin ve takibin için çok teşekkür ederim yenilikleri takip etmeyi ve bunu mümkün mertebe etrafıma yaymayı seviyorum ve çevremdeki insanların da elişi gayretine düştüklerine bizzat şahit oluyorum eğer bunu sanal ortamdada yapabiliyorsam ne mutlu bana blog açmana çok sevindim hayırlı olsun takibinde olacağım güzel paylaşımlarında buluşmak üzere sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. bu kadar hızlı dönüş beklemiyordum güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım ellerine sağlık.çok şirin.acaba buna bir halka takıp anahtarlık felan yapmak mümkün mü?

    YanıtlaSil
  4. edacığım teşekkür ederim. anahtarlık konusuna gelirsek, teller biraz hassas oluyor. anahtalık yapılırsa çok da kullanışlı olmayabilir. ben en güzel broş olur diye düşünüyorum ya da evde dekoratif obje.

    YanıtlaSil
  5. yakada bir örümcek..... ee değişik tabi :)ama hoş mu bilmem ?????

    YanıtlaSil
  6. ben orjinalliği seven bir insanınm. doğrusu bana hitap ediyor :)

    YanıtlaSil